10 jaar OTYS BELGIUM

In 10 jaar tijd is OTYS BELGIUM gegroeid naar één van de meest toonaangevende bedrijven in België op het vlak van “recruitment software”. Voor de viering van het tienjarig bestaan bedacht evident het concept: Fact With An Impact. Aan klanten, medewerkers en stakeholders toonden we aan hoe bepaalde stappen in de ontwikkeling van dit Gentse bedrijf een serieuze impact hadden op efficiëntie, slagkracht en dadendrang. Allemaal stappen die ten goede kwamen aan de klanten van OTYS BELGIUM. Maar het bedrijf bleef niet stilstaan bij het verleden en het heden. Aan de hand van boeiende presentaties (met gastsprekers zoals Fons Leroy, Fabian Van Vrekhem, Herman Konings en Sara Cauwenbergh) gaf OTYS BELGIUM ook een zicht op de toekomst. Een toekomst waarin Artificial Intelligence een grote rol zal spelen en waarop OTYS daadwerkelijk op inspeelt. Het hele scenario werd in goed banen geleid door acteur-presentator Dries Vanegen.

Het event ging door in de NEW ZEBRA in Gent. Evident werkte het basisconcept uit en stond in voor de totale organisatie van het event. Samen met Peter Brausch (Managing Director OTYS BELGIUM) en Anna Willems (Marketing Manager OTYS NEDERLAND) werd in voortdurend overleg het event minutieus voorbereid, wat leidde tot een succesvolle viering.

OLEON, familiedag

OLEON,  marktleider in de oleochemie (verwerken van van natuurlijke vetten en oliën tot industriële grondstoffen en ingrediënten), deed in oktober 2019 beroep op evident om een familiedag voor werknemers te organiseren. Centraal tijdens deze familiedag was de rondleiding in het bedrijf. Onder leiding van ervaren medewerkers bezochten partners en kinderen de verschillende afdelingen van het bedrijf: de gloednieuwe controlekamer, de nieuwe vleugel waar de administratie plaats heeft genomen en de nieuwe productie-units.

 

Meer dan 500 mensen op een veilige manier een dergelijke rondleiding te laten volgen is niet zo evident. Daarom kozen we voor rondritten in “open” treintjes. Een belevenis voor iedereen waarbij entertainment en kennis werden gecombineerd.

 

In ideale omstandigheden (tent op de personeelsparking) konden de genodigden genieten van een uitgebreide maaltijd en leuke drankjes. Bovendien had evident voor een aantal leuke animaties gezorgd zowel voor kinderen als volwassenen. 

 

In nauw overleg met An-Sofie Vandenberghe (Marketing en communicatie assistent) en Steven Manssens (plantmanager) werkte Evident het evenement gedurende 6 maanden minutieus uit. Wat leidde tot een geslaagd event, waarop iedereen met grote tevredenheid terugblikte.

UZ Gent:  Winterwaardendag

De naam UZ Gent klinkt als een klok. Iedereen weet dat deze zorginstelling alles doet om elke patiënt zo goed mogelijk te behandelen. Daarbij vertrekken ze vanuit een aantal waarden, die door de directie hoog in het vaandel worden gedragen. Waarden t.o.v. patiënten, maar ook t.o.v. medewerkers, partners, stakeholders. Het herbevestigen van deze waarden is dan ook een prioriteit voor de directie van het UZ Gent.

 

Samen met Sarah Seghers (personeel en administratie) en Ann Anrijs (facilitair beheer en infrastructuur) werkte evident een concept uit : een wintermarkt. Centraal in het UZ Gent werd een tent opgebouwd met daarin verschillende standen van de diverse afdelingen van het UZ Gent. Op een aangename en ludieke manier werden de waarden nog eens benadrukt en kregen alle medewerkers van het UZ Gent de kans om op een directe manier die waarden te (her)beleven. 

 

Voor iedereen werden drankjes en hapjes voorzien en de dag werd fijn afgesloten met een samenzang. Meer dan 1300 personeelsleden van het UZ Gent bezochten de wintermarkt en waren aangenaam verrast door de collegiale sfeer die in de tent heerste. 

Dit evenement was een schoolvoorbeeld van hoe een te behalen doelstelling werd bereikt. De ROO (return on objectives) was optimaal.